Pinnalla

Poikkeuksellisen onnistunut joulukampanja tuli päätökseensä

Vuoden 2020 adventtikalenterikampanjassa tehtiin valtakunnallisesti vallinneeseen pandemiatilanteeseen nähden hyvä tulos. Myös Hämeen osalta poikkeuksellisen vuoden joulukampanja saatiin kunniakkaasti maaliin.

Viime vuonna adventtikalantereita myyntiin lippukuntien toimesta, verkkokaupasta ja piirin toimistolta 40 603 kpl, joka on 1500 myytyä kalenteria enemmän kuin vuonna 2019. Adventtikalenterimyynti kasvoi siis +3,8 % poikkeusajasta huolimatta! Joulukortteja myytiin lippukuntien toimesta ja piirin toimistolta 35 651 kpl. Myyntieuroista laskien joulukampanja 2020 toteutui huimalla 0,06 % kasvulla verrattuna vuoden takaiseen.

Hämeen Partiopiirin joulukampanjan paras myyjä 2020 Fanni Kuusisto Vammalan Nuotiosiskoista
Fanni Kuusisto (Vammalan Nuotiosiskot) teki piirin kaikkien aikojen tuloksen joulukampanjassa.

Piirin loistomyyjä oli tänäkin vuonna Fanni Kuusisto (Vammalan Nuotiosiskot) 850 tuotteella. Menestyksen salaisuus hänellä on pitkäjänteinen ja ahkera myyntityö ovelta ovelle perheen voimin. Innokas myyjä aloitti myyntityön heti syyslomaviikolla, mikä oli ihmisten tavoittamisen kannalta kannattavaa. Turvavälien pitämiseen piti kiinnittää aikaisempaa enemmän huomiota mutta siitäkin Fanni selvisi kunnialla.

Jokainen onnistunut myyntikerta lisää innostusta lumipalloefektin lailla. Fannin mukaan parasta partiossa onkin uuden kokeminen ja oppiminen. Tärkeintä onkin mennä myyntitilanteisiin avoimin mielin, hymy kasvoilla ja aina valmiina!

Piirin on jälleen palkinnut kolme parasta myyjää lahjakorteilla Scandinavian Outdoor Storeen. Piirin 2. paras myyjä oli Ainojulia Lehtonen (Kaukapartio) yhteensä 247 tuotteella.
3. paras myyjä oli tänä vuonna Peetu Palosuo (Nastapartio) yhteensä 204 tuotteella.

Onnittelemme kaikkia palkittuja myyjiä sekä kampanjaan osallistuneita onnistuneista kampanjoista. Kiitämme onnistuneesta varainhankintakampanjasta ja käännämme pienen tauon jälkeen katseet kuluvan vuoden kampanjaan. Toivottavasti pääsemme kampanjoimaan perinteisemmin menetelmin, mutta kuten mennyt kampanja osoitti, partiolaiset kyllä löytävät keinot, jos vain tahtoa on.

Valtakunnallisesti kampanjan aikana adventtikalenterimyynnillä kerättiin yli 2,7 miljoonaa euroa. Mahtava tulos siis kaiken kaikkiaan!